Moja roślina wykazuje oznaki niedoboru, co mogę zrobić?
Po sprawdzeniu jakości roślina zawsze wychodzi zdrowa. Istnieje kilka możliwych przyczyn. Sprawdzając je, możesz sprawdzić, czy robisz coś źle.
Podlewanie: Podlewanie roślin doniczkowych jest oczywiście konieczne i w dużej mierze decyduje o ich zdrowiu. Najlepiej podawać im wodę o temperaturze pokojowej. Jeszcze lepsza jest deszczówka, ponieważ zawiera mniej wapnia. Oprócz jakości wody, bardzo ważna jest również jej ilość. Zbyt mała ilość wody rzadko jest przyczyną śmierci roślin doniczkowych, ale zbyt duża jej ilość jest przyczyną numer jeden!
Oczywiście każda roślina jest inna i niektóre potrzebują więcej wody niż inne. Najważniejsze jest, aby zawsze utrzymywać lekko wilgotną glebę. Dla większości roślin w glebie oznacza to podlewanie niewielką ilością wody co tydzień. Poniższy link zawiera szczegółowe informacje na temat podlewania.
Stanowisko: Lokalizacja jest dla rośliny równie ważna, jak podlewanie. Jeśli roślina nie znajduje się w odpowiednim miejscu, istnieje ryzyko pojawienia się wełnowców lub wyschnięcia liści.
Po pierwsze, ważne jest, aby roślina otrzymywała odpowiednią ilość światła dziennego. Wymagania świetlne każdej rośliny są wymienione osobno. Dlatego nie umieszczaj rośliny w cieniu w pełnym słońcu.
Przeciągi również mogą być przyczyną obumierania. Jeśli roślina znajduje się w przeciągu lub w pobliżu klimatyzatora, istnieje duże ryzyko pojawienia się wełnowców. Te powoli ją zniszczą.
Wreszcie, ważnym czynnikiem jest wilgotność powietrza. Jeśli roślina znajduje się obok grzejnika, uwalniana jest duża ilość suchego powietrza. Ponieważ rośliny dobrze rosną w wysokiej wilgotności, należy to wziąć pod uwagę. Z tego powodu zaleca się, aby nie umieszczać rośliny bezpośrednio obok grzejnika. Jeśli nie jest to możliwe, można spryskać liście rośliny wodą lub umieścić nawilżacz powietrza obok rośliny.
Nawożenie: Zbyt duża ilość nawozu może spowodować jej wymarcie. Wszystkie informacje na temat nawożenia roślin można znaleźć tutaj.
Moja roślina wykazuje objawy niedoboru, co może zrobić Fleurdirect?
Jeśli prawidłowo zastosujesz się do wszystkich powyższych instrukcji, roślina powinna się dobrze rozwijać. Jeśli nie, chętnie udzielimy Ci dalszej pomocy, korzystając z poniższych metod.
Wskazówki dotyczące inspekcji i pielęgnacji
Ponieważ rośliny są organizmami żywymi, staramy się minimalizować liczbę zwrotów. Aby temu zapobiec, zawsze prosimy o zdjęcie oraz informacje dotyczące podlewania i lokalizacji rośliny. Na podstawie tych informacji udzielimy Ci porad, jak samodzielnie dbać o roślinę. Możemy również wysłać Ci produkty do pielęgnacji, które pomogą Ci w pielęgnacji rośliny.
Chcę zwrócić moje zamówienie, jak to zrobić?
Materiały nieożywione, takie jak doniczki, możesz zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia, bez podawania przyczyny. Nie dotyczy to doniczek z (sztucznymi) roślinami. Okres odstąpienia od umowy rozpoczyna się z chwilą otrzymania produktu. Zwroty są realizowane na koszt i ryzyko klienta. Jeśli zwrócony produkt jest uszkodzony, zastrzegamy sobie prawo do odmowy zwrotu pieniędzy. Aby jak najszybciej zrealizować zwrot, prosimy o kontakt mailowy pod adresem [email protected] z prośbą o zwrot. Prosimy o zachowanie dowodu nadania do momentu otrzymania potwierdzenia odbioru. Nie możemy rozpatrzyć zwrotu bez dowodu i paragonu. Oto nasz adres zwrotny: Fleurdirect.nl 2661JL, 111A Bergschenhoek
Czy mogę zwrócić roślinę?
Produkty, które mogą ulec zepsuciu w okresie odstąpienia od umowy, takie jak niektóre rośliny kwitnące, nie podlegają zwrotowi. Ponadto, w przypadku zakupu roślin doniczkowych, nie można odstąpić od umowy bez podania przyczyny. Konsumenci nie mogą zwrócić dostarczonych roślin doniczkowych i podobnych produktów naturalnych, chyba że są one wyraźnie uszkodzone. Jeśli uważają Państwo, że roślina nie spełnia Państwa oczekiwań jakościowych, prosimy o skorzystanie z formularza kontaktowego i dołączenie zdjęcia wyraźnie pokazującego wadę. Skontaktujemy się z Państwem w celu omówienia odpowiedniego rozwiązania.
Niniejsze zasady zwrotów dotyczą również produktów zmontowanych. Należą do nich:
Aranżowane kompozycje roślin doniczkowych (zarówno sztuczne, jak i żywe);
Ściany z mchu/obrazy z mchu;
Mogą Państwo również skorzystać z europejskiego wzoru formularza odstąpienia od umowy, aby poinformować nas o odstąpieniu od umowy. Skorzystanie z tego formularza nie jest jednak obowiązkowe. Możesz pobrać ten formularz odstąpienia od umowy.
Zwrot
Zwrócimy Ci całą kwotę zakupu najszybciej jak to możliwe, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania powiadomienia o odstąpieniu od umowy. W przypadku zwrotu paczki ponosisz koszty zwrotu.
Jeśli zwrócisz część zamówienia, zwrócimy Ci pieniądze.
Gwarancja kwitnienia
Oferujemy miesięczną gwarancję kwitnienia dla wszystkich roślin. Jeśli w ciągu tego miesiąca wystąpią jakiekolwiek oczywiste wady niezwiązane z pielęgnacją, możemy wymienić produkt. Możesz skontaktować się z obsługą klienta za pomocą formularza kontaktowego. Prosimy również o dołączenie zdjęć.
Fleurdirect wyróżnia w swoim asortymencie następujące kategorie zwrotów:
Kwitnące rośliny doniczkowe
Zielone rośliny doniczkowe
Artykuły metalowe (ceramika itp.)
Jako sprzedawcy gwarantujemy jakość naszych produktów. Produkty muszą spełniać Twoje uzasadnione oczekiwania jako klienta. Jeśli coś niespodziewanie się zepsuje, poinformuj nas o tym, a wspólnie znajdziemy odpowiednie rozwiązanie. Niniejsza „gwarancja prawna” obowiązuje bez uszczerbku dla wszelkich dodatkowych gwarancji, takich jak gwarancja kwitnienia.
W przypadku artykułów metalowych (produktów nieożywionych) masz prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Okres odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Ty lub wskazana przez Ciebie osoba trzecia, inna niż przewoźnik, obejmiecie Państwo w posiadanie towar.
ADRES ZWROTU:
Fleurdirect.nl
Hoeksekade 111A
2661 JL Bergschenhoek
Otrzymałem niewłaściwy produkt. Jak mogę otrzymać właściwy produkt?
Przepraszamy, popełniliśmy błąd podczas pakowania. Chcielibyśmy rozwiązać ten problem. Możesz łatwo skontaktować się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego. Prosimy o dołączenie zdjęcia nieprawidłowego produktu wraz z numerem zamówienia. Wspólnie z Państwem znajdziemy odpowiednie rozwiązanie.
Moja roślina, doniczka lub zestaw doniczek jest uszkodzony w momencie dostawy. Jak możemy to naprawić?
Bardzo nam przykro! Prawdopodobnie coś poszło nie tak podczas wysyłki. Oczywiście rozwiążemy ten problem. Prosimy o przesłanie zdjęcia uszkodzonego produktu wraz z numerem zamówienia za pośrednictwem formularza kontaktowego lub na adres [email protected]. Jeśli Twoja doniczka lub zestaw doniczek jest uszkodzony, chcielibyśmy również otrzymać:
- Zdjęcie zewnętrznej strony pudełka
- Zdjęcie wnętrza pudełka
- Zdjęcie etykiety wysyłkowej
- Zdjęcie górnej części pudełka
- Zdjęcie całego uszkodzonego produktu
Bez tych informacji niestety nie będziemy mogli przetworzyć Twojej uszkodzonej doniczki lub zestawu doniczek.
Chcę anulować moje zamówienie, jak to zrobić?
Anulowanie zamówienia jest bezpłatne, dopóki nie zostało ono jeszcze wysłane.
Jeśli Fleurdirect otrzymał już od Ciebie płatność, zwrócimy Ci kwotę zakupu. Prosimy o jak najszybsze przesłanie nam wiadomości z numerem zamówienia i przyczyną anulowania.
Zwróciłem(-am) zamówienie, kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwrócimy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Zwrot jest ważny, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Koszty szacuje się na maksymalnie około 9 euro. Odpowiadają Państwo jedynie za zmniejszenie wartości towaru wynikające z obchodzenia się z nim w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
Mam inną reklamację, gdzie mogę się zgłosić?
W przypadku reklamacji dotyczących naszych usług, mogą Państwo skontaktować się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego, telefonicznie lub listownie, korzystając z danych kontaktowych podanych powyżej. Odpowiemy na Państwa reklamację w ciągu 48 godzin. Rozpatrzymy ją najpóźniej w ciągu 14 dni.
Jeśli nie są Państwo zadowoleni z naszych działań, mogą Państwo skontaktować się z Komisją Rozjemczą. Można się z nią skontaktować za pośrednictwem