Wyniki wyszukiwania dla ""
Nie znaleziono żadnych produktów...

Metody płatności

Płatności

Dokładamy wszelkich starań, aby zamawianie i płacenie za rośliny było jak najprostsze i najsprawniejsze, ale rozumiemy, że możesz mieć pytania. Dlatego poniżej odpowiadamy na kilka często zadawanych pytań.

Czy ceny zawierają podatek VAT, czy nie?
Wszystkie podane ceny zawierają podatek VAT. Jeśli chcesz poznać cenę netto, przesuń suwak na „bez VAT” w prawym górnym rogu strony.

Jakie są dostępne metody płatności?

Wszystkie płatności Fleurdirect są przetwarzane w bezpiecznym środowisku. Oferujemy następujące opcje płatności:

iDEAL (ABN Amro, ASN Bank, ING, Rabobank, Knab, SNS Bank, Friesland Bank, RegioBank, Triodos Bank, Van Lanschot Bankiers)
Mastercard (karta kredytowa)
VISA (karta kredytowa)
Płać później z Afterpay
Bancontact/Mister Cash (płatności online w Belgii)
Sofort Banking (iDEAL w Niemczech)
Płatności fakturowe dla firm
PayPal
Maestro
Klarna
Giropay

iDEAL

Możesz płacić bezpiecznie i szybko z iDEAL bez dodatkowych opłat transakcyjnych, bezpośrednio z programu swojego banku. Rejestracja nie jest wymagana do korzystania z iDEAL. iDEAL akceptuje płatności następujących banków: ABN Amro, ASN Bank, ING, Rabobank, Knab, SNS Bank, Friesland Bank, RegioBank, Triodos Bank, Van Lanschot Bankiers

Karta kredytowa

Płać wygodnie sprawdzonymi kartami kredytowymi American Express, Visa i Mastercard.

Dzięki MultiSafepay możesz płacić kartą kredytową za pośrednictwem bezpiecznego połączenia. Wybierz preferowaną firmę obsługującą karty kredytowe w kroku 2 procesu składania zamówienia.

Mister Cash

Mister Cash to belgijska wersja iDeal i działa w ten sam sposób. Podczas zakupów online wybierasz Mr Cash i swój bank. Następnie zostaniesz przekierowany do środowiska online swojego banku. Możesz zapłacić, logując się bezpiecznie za pomocą swojego identyfikatora lub kodu i akceptując regulamin.

Sofort Banking
Sofort Banking jest prosty i szybki. Ten system płatności cieszy się dużym zainteresowaniem w całej Europie. System jest rozwiązaniem płatniczym opartym na kartach debetowych i jest szeroko stosowany w Niemczech.

Giropay
Płatność jest dokonywana bezpośrednio w czasie rzeczywistym z konta klienta. Klient wybiera Giropay spośród dostępnych opcji płatności w sklepie internetowym i wskazuje swój bank, w którym posiada konto płatnicze, korzystając ze swoich danych bankowych. Kupujący zostaje automatycznie przekierowany na stronę logowania swojego banku, gdzie wprowadza numer konta i PIN. Po wypełnieniu formularza przelewu online, danych tych nie można już zmienić. Płatność jest autoryzowana po wprowadzeniu numeru transakcji (TAN). Na stronie wylogowania dane płatności są ponownie wyświetlane kupującemu, który wraca do sklepu internetowego.

Faktura dla firm
Jeśli zamawiasz jako firma, możesz skorzystać z faktury. Prześlemy Ci czek, a my możemy skontaktować się z Tobą w celu weryfikacji Twoich danych. Faktura zostanie wysłana e-mailem po potwierdzeniu. Płatności należy dokonać w ciągu 14 dni.

Jak mogę zapłacić później?

Jeśli wolisz zapłacić później, możesz to również zrobić za pośrednictwem Afterpay. AfterPay obsługuje cały proces płatności po dokonaniu płatności dla Fleurdirect.nl. Oznacza to, że otrzymasz od AfterPay fakturę cyfrową na adres e-mail, na którą należy opłacić zakupiony produkt/produkty. Możesz zapłacić fakturą cyfrową na stronie Fleurdirect.nl do kwoty 2500 EUR. Jeśli Twoje zlecenie płatności zostanie zatwierdzone przelewem bankowym, AfterPay przeprowadzi weryfikację danych. AfterPay przestrzega ścisłej polityki prywatności opisanej w oświadczeniu o ochronie prywatności. Jeśli Twoje zlecenie płatności nie zostanie autoryzowane, możesz oczywiście opłacić zamówienie inną metodą płatności.

W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z AfterPay. Więcej informacji znajdziesz w sekcji dla klientów na stronie internetowej AfterPay.

Jak mogę zapłacić jako firma?

Jeśli składasz zamówienie w imieniu firmy, możesz wybrać opcję „na fakturę”. Automatycznie otrzymasz potwierdzenie wraz z fakturą. Musisz ją opłacić w ciągu 14 dni. Zweryfikujemy dane firmy i wyślemy rośliny w standardowym terminie.

Pay

Transakcja za pośrednictwem PayPal jest szybka i prosta; do jej sfinalizowania potrzebne jest jedynie hasło i konto. PayPal oferuje możliwość połączenia konta bankowego z kontem PayPal. Twoje dane finansowe nie są udostępniane Fleurdirect za pośrednictwem płatności PayPal. Upewnij się, że masz środki na koncie PayPal. W przeciwnym razie przetwarzanie płatności może potrwać do tygodnia. Z tą metodą płatności nie wiążą się żadne opłaty transakcyjne.

Klarna

Dostępne tylko dla klientów holenderskich. Klarna obsługuje cały proces płatności po dokonaniu płatności w Fleurdirect. Oznacza to, że otrzymasz fakturę od Klarna.

Po zatwierdzeniu prośby o płatność w późniejszym terminie, Klarna przeprowadzi weryfikację danych. Klarna stosuje rygorystyczną politykę prywatności, opisaną w oświadczeniu o ochronie prywatności. Jeśli prośba o płatność w Klarna nie zostanie autoryzowana, możesz oczywiście zapłacić za zamówienie inną metodą płatności. W razie pytań prosimy o kontakt z Klarną. Więcej informacji można znaleźć na stronie Klarna.

Maestro

Maestro to karta debetowa SEPA MasterCard. Jest to karta płatnicza z pre-paidem, której konsumenci mogą używać do dokonywania zakupów (online) w Europie. Podobnie jak iDEAL, płatności Maestro są gwarantowane i nie mogą zostać cofnięte przez konsumenta. Jest to bezpieczna i wygodna metoda płatności.

Aby zapłacić kartą Maestro, konsument wprowadza dane swojej karty, numer karty i datę ważności. Płatność jest potwierdzana identyfikatorem i unikalnym kodem transakcji. Zawsze przeprowadzana jest weryfikacja salda.

Jak długo trwa otrzymanie płatności?

W przypadku płatności iDEAL lub kartą kredytową, płatność otrzymujemy natychmiast. Wysyłamy Twoje zamówienie w ciągu 1-2 dni roboczych, pod warunkiem, że produkty są dostępne w magazynie. W przypadku płatności przelewem bankowym, otrzymanie płatności zajmie nam od 1 do 2 dni roboczych dłużej. Płacąc za pomocą Afterpay, płacisz później. Jeśli produkty są dostępne w magazynie, zamówienie zostanie wysłane tego samego dnia. Faktura zostanie wysłana kilka dni po wysłaniu zamówienia. Jeśli wybierzesz opcję faktury dla firm, płatność zostanie przelana później.

Moja płatność się nie powiodła. Czy nadal mogę zapłacić tę kwotę?

Jeśli płatność się nie powiodła, możesz wrócić do ekranu płatności. Tam możesz wybrać nową metodę płatności lub spróbować ponownie. Przyczyny braku akceptacji płatności mogą obejmować:

Metoda płatności została opracowana specjalnie dla danego kraju i nie jest obsługiwana w kraju, w którym z niej korzystasz;
Wystąpił problem z dostawcą płatności;
Afterpay nie rozpoznaje wprowadzonych przez Ciebie danych i anuluje żądanie płatności.

Chcesz otrzymać zamówione produkty, więc istnieje inna metoda płatności. Jeśli założyłeś u nas konto, możesz się zalogować i sprawdzić status płatności. Wybierz „Zapłać teraz” i zapłać kwotę. Jeśli nie masz jeszcze konta, możesz również przelać kwotę bezpośrednio do nas. Dopasujemy kwotę do Twojego zamówienia, ale będziemy wdzięczni, jeśli podczas przelewu podasz swoje imię i nazwisko i/lub numer zamówienia lub wyślesz nam wiadomość e-mail. Gdy pieniądze wpłyną na nasze konto, automatycznie otrzymasz powiadomienie o płatności.

Kwotę można przelać na następujące konto:

IBAN: NL61RABO0157034682

W imieniu: Fleurdirect

Nadal chcesz się z nami skontaktować?

Zawsze możesz się z nami skontaktować, jeśli masz jakiekolwiek pytania lub problemy. Chętnie pomożemy!

Kontakt:

T | 010 - 760 27 00

C | Formularz kontaktowy